Brev:
Skemad og mælkemængde
22. juni 2004
Alder:
6 mdr.
Skemad og mælkemængde
Hej
Jeg har Anne på 6 mdr. og kommet godt igang med skemad, men jeg er i tvivl om hun får nok mælk. Hendes kost er som følger:
kl 07: MME 100 ml
kl 10: MME 100 ml
kl 13: Grød 1 dl + vand, max 20 ml
kl 16: MME 100 ml
kl 18: Mos 1 dl + vand, max 20 ml
kl 20: Vælling 150 ml
Kl 23: Bryst, mest hygge.
Hun vil kun have bryst Kl. 23, de andre gange afviser hun. Jeg tilbyder min. 150 ml MME pr gang, men hun tager kun 100 ml.
Hendes afføring er som pølser, men det gør ikke ondt på hende. Hun kommer af med det hver dag, men kun hvis jeg bruger Laktulose efter lægens anvisning.
Jeg har før spurgt om jeg må blande færdigkøbt grød med MME istedet for vand, da hun jo på den måde får ekstra mælk, for jeg kan ikke få flere måltider i hende.